Kontakt

Hallo! Wie können wir Ihnen helfen?

Auf dieser Seite finden Sie Antworten auf alle unsere FAQs. Möchten Sie per E-Mail mit uns Kontakt aufnehmen? Wählen Sie eine Überschrift und klicken Sie dann auf "An den Kundenservice schreiben"- Füllen Sie dann unser E-Mail-Formular aus, und wir werden uns so schnell wie möglich bei Ihnen melden.

Unsere Telefonnummer und Geschäftszeiten finden Sie unten auf der Seite.

Auf Meine Buchungen können Sie:   

Jet Airways suspends all its domestic and international operations.
We would like to inform you that as of the 17th of April 2019, carrier Jet Airways has halted all operations. We would like to assure you that we are closely monitoring the situation, are in constant communication with the carrier and all interline partners affected and will update you with more information as soon as it becomes available. As a final note, we must stress that our agency acts exclusively within its capacity as an intermediary. To that end, our role and obligations are limited to mediating travel services. In this context, it is the airline that carries the entire responsibility in relation to the customer. Therefore, our agency cannot be held financially responsible for these events. If you have already managed to use your ticket with Jet Airways, or if this information is unrelated to tickets you own, please disregard this email. We apologize for any inconvenience caused.
For more information please check: www.jetairways.com

Die Buchungsbestätigung fehlt? Dann sehen Sie bitte in Ihrem Spam-Ordner nach. Es kann sein, dass E-Mails dorthin gelangen, unabhängig davon, welches E-Mail-Programm Sie verwenden. Sehen Sie auch unter dem Menüpunkt„Meine Buchungen“ nach." 

Header
Subject
Body
Footer